Lizard Sp. z o.o. Sp. k.

Lizard Sp. z o.o. Sp. k.

02-703, Warszawa, Bukowińska 22

Usługi helpdesk

Pomoc techniczną dedykowaną dla wszystkich użytkowników urządzeń informatycznych świadczy profesjonalny zespół specjalistów IT z firmy Lizard. Usługi helpdesk obejmują udzielanie pomocy w zakresie działania systemów operacyjnych i oprogramowania zarówno urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych (notebooków, smartfonów, tabletów itp.).



Usługa helpdesk dedykowana jest małym i średnim przedsiębiorstwom mieszczącym się w jednej lokalizacji, jak i wielkim, wielodziałowym firmom z biurami handlowymi, magazynami i przedstawicielami handlowymi zlokalizowanymi w całej Polsce i Europie. Pomoc techniczna IT świadczona jest dwojako, w formie:




  • zdalnej – na podstawie indywidualnych procedur wypracowanych z klientem z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego TeamViewer w trybie pomocy jednorazowej lub stałej,

  • stacjonarnej – świadczonej na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.


Copyright 2025 Malopolskawidaczmiany.pl - wszelkie prawa zastrzeżone